برندهای حرفه ای مانتو در اهواز

اهواز در مرکز استان خوزستان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جنوب کشور محسوب می شود. سابقه مد و لباس درشهر اهواز بسیار قدیمی است. زمانی که شاید هنوز لباس های سنتی در بسیاری ازشهرهای ایران به صورت معمول پوشیده می شدند در شهر اهواز مد های روز دنیا به نمایش گذاشته می شد.
این سابقه باعث شده است تولید کنندگان مانتو عمده قابل‌توجهی در اهواز دیده شوند. تولید مانتو عمده نیال نیز فروش قابل توجهی در فروشگاههای سطح شهر اهواز در چند سال گذشته داشته است.

فروش عمده مانتو در شهر اهواز

در شهر اهواز فروشگاه های بزرگی اقدام به عرضه انواع مدلهای مانتو می کند.در این میان می توان از فروشگاه هایی همچون مانتو اهواز گالری ، مانتو پمتی ، گالری مانتو لیان ، فروشگاه مانتو لی لی اهواز و….. را نام برد. در کنار این فروشگاه ها که عرضه مانتو از تولیدی های عمده مانتو اهواز را به مشتریان نهایی را انجام می‌دهند بنکداران نیز نقش مهمی در توزیع مانتو تولید شده توسط تولیدی های عمده مانتو اهواز را در سطح استان و کشور دارند.

ساختار شهرو تولید عمده مانتو

شهر اهواز به دلیل ساختار خاص خود از نظر دمای هوا ،رطوبت و…. از شرایط خاصی برخوردار می باشد. به نحوی‌که تولید کنندگان عمده مانتو در اهواز باید طراحی و دوخت خود را با این شرایط وفق دهند. تولید مانتو نیال نیز از این امر مستثنی نبوده و سعی در تولید با کیفیت و مطابق سلیقه مردم شهر اهواز نموده است. تولید مانتو نیال با بهره‌گیری از طراحان خود که اغلب از فارغ التحصیلان رشته طراحی دوخت هستند و تجربه قابل توجهی در زمینه طراحی ، رنگ و دوخت دارند اقدام به طراحی و تولید مانتو به شکل عمده برای فروشگاه ها و بنکداران اهواز نموده است.

تولیدی مانتو نیال

تولید مانتو عمده نیال

تولیدی مانتو نیال با توجه به بیش از یک دهه سابقه فعالیت همواره کیفیت را به عنوان اصلی ترین فاکتور عملکرد خود در توسعه بازار قرار داده است. ما اعتقاد داریم تنها در صورتی می توان در بازار ماندگار بود که کیفیت را به نحو احسن به مشتریان خود عرضه نماییم. از این رو به عنوان تولیدکننده عمده مانتو در اهواز سعی می نماییم بهترین خدمات را برای مشتریان خود فراهم کنیم. در این راستا امکان همکاری با کلیه فروشگاه ها و بنکداران سطح اهواز و استان خوزستان را در مدل های مختلف همکاری داریم. مدلهای همکاری همچون
ارائه مدل های مختلف دوخته شده در تولیدی مانتو نیال
فروش مانتو بر اساس مدل های مانتو نیال و پارچه ارائه شده از طرف مشتری
عرضه مانتو براساس پارچه و مدل ارائه شده از طرف مشتری
علاوه بر این مدل های همکاری این مجموعه آمادگی دارد هر نوع روش عملکرد دیگری را بر اساس توافق طرفین جهت عرضه مانتو به صورت عمده در اهواز را در پیش گیرد.

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • پریسا کریم وند
    جولای 14, 2022 1:12 ب.ظ

    با سلام در مورد مدل های همکاریتون و تعداد سفارشی که پذیرش می کنید و همچون نحوه تسویه حساب می فرمائید

    پاسخ
    • با سلام و تشکر بابت پیامنون . طبیعتا هر کدوم از روش ها ی همکاری شرایط خاص خود را دارد. اگر با مجموعه تماس بگیرید و موارد خود را بیان کنید به طور کامل برای شما توضیح داده خواهد شد
      با تشکر

      پاسخ
  • حداقل تعداد خرید و سفارش رو می فرمایید و همچنین آدرستون رو متشکر

    پاسخ
    • بسته به روش عملکرد و مدل مورد نظر تفاوت دارد لطفا تماس بگیرید تا به طور کامل توضیح داده شود

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید